Hoe kan een rolstoelgebonden persoon het beste reizen naar Varde in Denemarken?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Antwoorden (1)

De allermakkelijkste manier is uiteraard per auto. Vanuit Utrecht ben je er dan in zo'n 7 uur.
Met de trein heb je ook mogelijkheden, maar dat is altijd lastiger omdat er meerdere overstaps genomen moeten worden.

Dan is er uiteraard de optie vliegtuig: Rechtstreekse vlucht van Amsterdam naar Billund, meerdere vluchten per dag, meerdere maatschappijen die dit uitvoeren.
Vanuit Billund kun je dan een taxi nemen of een auto huren (nog zo'n drie kwartier rijden naar Varde) of met de trein (2,5 uur).

Een andere, goedkopere reisoptie is om met de Eurolines bus naar Denemarken te gaan. Er staan verschillende bestemmingen in de lijst voor Denemarken, alleen Varde staat er niet bij, maar ook hier geldt dan dat je het laatste stukje dus met een taxi oid zult moeten afleggen.