Welk(E)landen in europa trekken nauwelijks toerisme en waarom?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben ook een super domme belg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh dacht n domme barca fan hahaha plusje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha helene een barca fan is niet dom maar verstandig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kga slapen met je barcelona'waardeloos cluppie duhhh X
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ga noch effe door met plussen en minnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha doe maar ik moet naar de 1000! Hahahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
okee pluske maar ik moet je ook minnen he anders je weet wel,je antwoord over barcelona ga ik 3 keer plussen nu

Het beste antwoord

Ik kom veel in Moldavie. Nauwelijks toeristen want er is niets. Ben ook veel in Wit-Rusland geweest. Daar is ook werkelijk niets voor toeristen. En een retourtje Adam-Chisinau (Moldavie) kost evenveel als naar het Verre Oosten. In Moldavie is de douane/politie zeer corrupt en de wegen zijn daar vreselijk slecht. Loop je in Chisinau dan zie alleen maar nieuwe dure auto`s en bloedmooie vrouwen. De Moldavische wijn is niet te drinken. De zgn. ``hoofdpijnwijn`` van de Aldi is daar een nectar. Ik heb in Moldavie een lieve vriendin en zodoende. ===afz John in Leiden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Albanië, Macedonië, Moldavië: arm en onbekend

Toegevoegd na 4 uur:
Ik was Kosovo nog vergeten. Dat krijg je met al die nieuwe landen. Is ook arm en onbekend, dus nauwelijks toerisme.
13 jaar geleden
Het Land van Ooit was een kinderthemapark in Drunen (gemeente Heusden) met een oppervlakte van 34 hectare.

Het is opgericht in 1989 door Marc Taminiau, die daarvoor directeur bij De Efteling was. De leiding was tot op het einde steeds in handen van verschillende leden van de familie Taminiau. Het park is meerdere malen in betalingsmoeilijkheden geraakt, maar tot 2007 is men daar steeds overheen gekomen. Sindsdien is 't (n)ooit meer goed gekomen met Ooit....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het failliete Ijsland werd getroffen door een uitstroom van toeristen en handelaars na de financiële crisis. Zelf fastfoodgigant McDonalds trok weg na het nationaal failliet. Vulkaan Eyjafjallajökull deed er nog een schepje bovenop waardoor Ijsland nu nog meer in de put zit.