Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ga op zomerkamp met een vriendin dit jaar, maar waar moet ik heen?

we houden niet van hockey, paardrijden, turnen & karate, voetbal en veel teamsporten, zeilen leek ons niks... verder houden we gewoon van meidendingen en elkaar opmaken enz. welk kamp zou geschikt zijn?

we dachten eerst aan survival... maar we weten het nog niet zeker.. ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
743
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg je nou dat je niet van paardrijden houdt?
Wat doe je dan op die foto?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat vroeg ik me ook gelijk af.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Maakt het thema echt zoveel uit? Gaat het jullie er niet veel meer om dat je in een leuke groep zit?
Welke activiteiten vind je wel leuk? Als ik het afstreeplijstje zie, denk ik "Nou, die zitten liever stil" maar dat is niet te rijmen met het survivalkamp dat je als laatste noemt.
Bij een survivalkamp ga je niet echt meidendingen doen. Ik denk wel dat je meer hebt aan een survival dan aan een meidenopmaakkamp (zie link).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Buitenkunst heeft ook mogelijkheden tot creativiteit.
Theater, toneel , zingen, knutselen , schilderen etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt ook hele leuke creatieve dingen die je kunt doen - beeldhouwen, schilderen, koken...vaak in héél mooie omgeving.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ondanks dat je zegt dat je zeilen niet echt leuk vind zou ik het wel aanraden. Je bent lekker een week op het water bezig met veel andere mensen. En het is iets wat je niet zomaar gaat doen. Tenminste als je ouders geen boot hebben dan. Is super gezellig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding