Is het druk in Movie Park Germany op een doordeweekse dag in het midden van augustus?

Movie Park Germany is in het midden van augustus tot 18:00 uur geopend terwijl het park twee weker eerder twee uurtjes langer open is. Betekent dit ook dat het op een doordeweekse dag minder druk is in Movie Park?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vakantie
2.6K

Antwoorden (1)

Ja, ook op doordeweekse dagen. Sowieso zijn de meeste bekende attractieparken het rustigs buiten de schoolvakanties, weekenden en feestdagen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Na 16 augustus en tot begin september zijn er nog Nederlandse provincies en Duitse deelstaten die vakantie hebben. Maar wellicht is het minder druk dan in juli wanneer iedereen nog vakantie heeft?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
je kan daar beter op maandag heen gaan is het niet zo druk heb ik ondervonden