Wie weet een hotel waar ze een tv op de badkamer hebben?

ik ben op zoek naar een hotelkamer, waar je vanuit bad tv kan kijken. ik heb per toeval een hotel gevonden, maar ik kan me niet voorstellen dat er maar een hotel in nederland is waar dat kan. en als ik google op hotel tv badkamer krijg ik ook niks.
iemand misschien ergens geweest waar ze dit hadden? de kamer mag best wat kosten

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
2.4K

Het beste antwoord

Van der Valk Eindhoven Penthouse Suite Ivory €97,-/pppn:

http://www.hoteleindhoven.nl/overnachten/penthouse-suite-ivory
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien is dit niet helemaal wat je zoekt -het bad is namelijk niet in de badkamer-, maar in de grootste kamers van het Mainport Hotel in Rotterdam, aan de Schiedamsedijk 140, staat een grote ronde jacuzzi in de slaapruimte. Vanuit die jacuzzi is de grote televisie uitstekend te zien.

Alle badkamers hebben daar overigens een kleine ingebouwde televisie in de badkamerspiegel, mocht je in dat hotel willen kiezen voor een kleinere kamer. Kamers met een jacuzzi hebben geen bad in de badkamer. Of de spiegeltelevisie vanuit alle baden in de badkamers goed te zien is, weet ik helaas niet.

Ik raad je aan te gaan voor een kamer met jacuzzi...
Antoni