Als je een vlucht geboekt hebt bij easyjet, hoe werkt dat dan met ruimbagage inchecken?

Heb ticket al geboekt en online incheckt, alleen nergens kan ik aangeven dat ik ruimbagage wil (bij)boeken. Ik heb meer nodig dan alleen handbagage. Als ik op de knop ruimbagage toevoegen klik verandert er niets. Ook een telefoonnummer waar ik naar kan bellen is niet te vinden. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan je bij easyjet alleen maar handbagage meenemen? Want ik neem aan door de verandering van de regels dat je bij de vliegtuigmaatschappij moet zijn en niet bij d-reizen of neckermann bijvoorbeeld
Graag jullie reactie!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Het beste antwoord

Dit zou hun telefoonnummer moeten zijn:
http://support.easyjet.com/case-6781