Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Via welke weg boek ik de goedkoopste vlucht?

Ik kan me zo voorstellen dat als ik via-via vlieg er goedkoper kan komen dan rechtstreeks. Hoe zoek ik dat effectief uit?

Het mag eventueel binnen europa zijn.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
857

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Toevallig heb ik gisteren nog wat prijs-checks gedaan, waarbij me opviel dat vluchten met een overstap veelal duurder zijn dan rechtstreekse!
Raar, want naar het laatste gaat toch ieders voorkeur uit, lijkt mij zo?

Ik begrijp uit je vraag dat je nog niet weet waar je heen wilt.
Dat is toch wel handig om te bepalen, want bij de meeste websites moet je zoeken op bestemming, alvorens je de prijs te zien krijgt.

Als je zoekt naar aanbiedingen of last-minute vluchten krijg je meestal wél een overzicht met bestemmingen en de daar bij horende prijzen te zien.

Er bestaan veel websites die een overzicht geven van de prijzen van meerdere luchtvaartmaatschappijen, zodat je deze gemakkelijk kan vergelijken. Maar ook bij deze sites moet je eerst een bestemming aangeven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik boek online via ryanair.com, deze vluchten zijn over het algemeen heel goedkoop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kunt het beste kijken op de website van het vliegveld waar je naar toe gaat. Kijk daar welke vluchten daar aankomen, welke maatschappijen dat zijn en waar vandaan.
Dan kan je het gemakkelijkste kiezen waar vandaan je vliegt (bijvoorbeeld Weeze is bij Nijmegen vlak over de grens, Eindhoven is een goedkoop vliegveld, Rotterdam ook, en er zijn er nog meer).
Als je direct bij de goedkope luchtvaartmaatschappijen boekt (dat zijn Ryan Air, Wizz Air, Easyjet en zo) en je bent heel vroeg met boeken (een paar maanden van te voren) dan kan je voor een paar tientjes binnen europa retour vliegen.

oh ja, vergeet niet dat het veel extra kost als je koffers meeneemt...

succes en goede reis
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Ryanair.
Bij heel veel anderen moet je ook nog meer dan honderd euro aan bagage betalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk hier eens!
http://www.ticketpot.com/
http://www.sunexpress.com/xq/showSelector.do;jsessionid=EEA7C13197565BEDAB7F6B79A28C3739.tc55as1
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding