Ik ben op zoek naar een winkel of website waar ik een kaart met fietsroutes in Frankrijk kan kopen of downloaden.. wie weet daar meer van?

Met name het gebied vanaf Biaritz tot aan Royan, langs de Frans Atlantische kust, heeft onze voorkeur..

Toegevoegd na 27 minuten:
Bij de Anwb vind ik alleen Nederlandse kaarten...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Neem eens een kijkje bij mijn bron. Staat vast wat leuks tussen voor jullie!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij mijn weten zijn deze bij de ANWB gewoon te koop!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de ANWB winkels kun je bijna overal kaarten van krijgen/kopen. Ik denk dat je daar een grote kans van slagen hebt. Met ANWB-pas krijg je ook nog eens korting.