Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je van Den Haag naar Vaals rijdt wat zijn dan mooie/leuke plekken om even te stoppen?

Ik ga binnenkort naar Vaals (vanuit Den Haag) en ik vroeg me af welke plekken die ik tegenkom de moeite waard zijn om even (max 3 uur) te bezichtigen. Het mogen natuurlijk ook gebouwen, natuur, museums, of andere dingen zijn...

Toegevoegd na 2 minuten:
Route: http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=den+haag&daddr=vaals&hl=nl&geocode=FdGmGgMdVdJBAClxvZhCL7fFRzEQbB6NWt4ABA%3BFe-6BgMdfddbACm7uh7bqpDARzGJVsoFnxmswQ&mra=ls&doflg=ptk&sll=51.554874,5.776062&sspn=1.485748,3.348083&ie=UTF8&ll=51.430039,5.166321&spn=1.489821,3.348083&z=9

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
777

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Valkenburg aan de Geul is zeker de moeite waard. Bekijk daar ook het station eens....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt over Antwerpen rijden. Dat is wel erg mooi. Het is 17 minuten langer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rond Antwerpen zijn ze volgens mij nog steeds flink met de weg bezig, misschien even van te voren kijken of dit niet erg veel oponthoud geeft. Is wel heel leuk Antwerpen +1
Via Maastricht rijden, daar een bezoek aan brengen (Vrijthof/Rondvaart/Binnenstad/Servaasbasiliek/Sterre der Zee), geweldige stad, en daarna via Cadier en Keer, Margraten, Slenalen en Epen naar Vaals. Kun je gelijk zien hoe mooi Limburg is.

Toegevoegd na 22 uur:
Slenalen = Slenaken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
utrecht even naar hoog katerijne
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De ijsboer in Epen! Bij vrijwel iedere Zuid-Limburger bekend vanwege het heerlijke ijs. De natuur is daar ook supermooi, kunt lekker met je ijs door de heuvels wandelen. Nog een pluspunt van Epen: als je daar eenmaal bent, ben je ook binnen een kwartier in Vaals :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je in plaats van via Utrecht nu eens de zuidelijke route over de A15 neemt, dan kun je een bezoekje brengen aan de poldermolens van Kinderdijk. Erg indrukwekkend om te zien en een route die in totaal maar 15 kilometer langer wordt.

http://www.stichting-kinderdijk.nl/nl/index.php


Nieuwe route:
http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=den+haag&daddr=vaals&hl=nl&geocode=FdGmGgMdVdJBAClxvZhCL7fFRzEQbB6NWt4ABA%3BFe-6BgMdfddbACm7uh7bqpDARzGJVsoFnxmswQ&mra=ls&doflg=ptk&sll=51.554874,5.776062&sspn=1.485748,3.348083&ie=UTF8&ll=51.430039,5.166321&spn=1.489821,3.348083&z=9
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zeker de ijsboer in epen en wat ook erg leuk is om even de grens over te gaan naar aken erg mooie stad en veel te zien
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding