Wij willen van Suriname naar Brazilie via Oiapoque over land reizen. Weet iemand of de nieuwe brug bij Oiapoque al open is?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
1.7K

Antwoorden (1)

De brug is een tuibrug met een lengte van 378 meter, een hoogte van 15 meter boven de rivier en 83 meter hoge pylonen. Aan Franse zijde is een grensovergang aangelegd. De brug is tolvrij. Alhoewel de brug in 2012 al gereed was, was de aansluitende weg in Brazilië nog niet voltooid. De brug is in 2014 opengesteld voor het verkeer. Dit was de eerste wegverbinding tussen Frans-Guyana en de rest van Zuid-Amerika.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dank je! had wel gelezen dat hij in 2014 open zou gaan maar in berichten van mei las ik nog dat hij nog steeds niet open is vanwege een meningsverschil tussen beide landen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Leuke route! Kom je nog weer terug in Suriname? Wist je dat je heel eenvoudig je accommodatie in Suriname via www.casacama.com kunt regelen? Maar misschien heb je dat niet meer nodig als je one way naar Brazilië gaat... :-) Goede reis alvast!