waar kun je informatie vinden over de TARIEVEN van veerdiensten tussen Griekse eilanden?

Toegevoegd na 1 dag:
het is de bedoeling ongepland te gaan hoppen tussen verschillende eilanden zonder vooraf te weten waar we heengaan

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Weet je al van waar naar waar je wilt met de ferry en met auto of zonder auto, het is gemakkelijker om dan een concreet antwoord te geven.

Het beste antwoord

Je kunt hier de gewenste veerdienst uitkiezen.
Vervolgens kun je tijdens het boekingsproces zien wat de kosten zijn.

http://greekferriesonline.forth-crs.gr/english/npgres.exe?PM=BO

http://www.ferriesingreece.com/

http://www.ferries-greece.com/greek_islands/ionian/corfu_ferries/corfu.asp

Toegevoegd na 1 uur:
Na wat onderzoek en testen lijkt mij

http://www.ferriesingreece.com

de beste site!
SimonV
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

U kunt deze site proberen (bron 1) voor zover ik heb kunnen testen staan daar de meeste diensten in. Een backup is (bron 2) was iets minder overzichtelijk

Toegevoegd na 29 seconden:
Hoop dat dit uw vraag beantwoord, goede reis!

Toegevoegd na 13 minuten:
Via de reisbestemming kunt u bij booking de kosten van de desbetreffende aanbieders op die lijn zien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Het gaat om de TARIEVEN. Niet de diensten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Beide links kunnen op de diensten boekings gegevens worden bekeken. Ik had geen informatie over welke diensten en dagen :)
SimonV
9 jaar geleden
Waar staan de prijzen dan exact?
SimonV
9 jaar geleden
Als ik bijvoorbeeld Athene-Mykonos wil boeken, krijg ik tot slot de melding: "For booking contact your travel agent or the ferry operator.".
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er zijn diverse vertrek havens http://www.gtp.gr/RoutesForm.asp?SchDay=0&SchMonth=0&SchYear=2014&CompanyID=0,2&SortType=1,2&AroundDate=0&OCode=&OName=Athens&DCode=&DName=Mykanos klikt u daar op zoek dan geeft hij bij mij een lijst maatschappijen, bij de juiste klik op booking info klik op de onderstreepte naam van de maatschappij en deze geeft direct boekingspagina van de Ferrie maatschappij.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
de vertrekplaats staat alvast ingesteld dus alleen Mykonos moet nog worden gekozen, de link onthield dat niet
SimonV
9 jaar geleden
Sorry hoor, maar als ik op de maatschappij klik, krijg ik geen prijzen te zien. Alleen maar gegevens over de maatschappij... De door jou genoemde linken vond ik ook als eerste, maar 'k heb ze overgeslagen omdat ik geen prijzen kon vinden... :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En ik boek 2 tickets voor volwassenen enkele reis (PIRAEUS - MYKONOS) via die stappen bij Seajets op 30 juli voor 57,50 per ticket. naja 1 klik ervanaf en zou het bijna doen hahaha. Maar de prijzen heb ik voor me
SimonV
9 jaar geleden
Ik geef het op... Bij http://www.ferriesingreece.com zie ik direct dat de reis bij Nissos of Blue Star slechts € 35,- kost op die dag. Da's wel zo gemakkelijk...
SimonV
9 jaar geleden
Sorry, ik kan het toch niet loslaten. Ik zie een tabel:
07:00 RAFINA (RAF) 08:55 MYKONOS (MYK) 8/9/2014 8/9/2014 IJ Company: Sea Jets Consortium (IJ)
Ship: SUPERJET (SJT)
Ship Type: Catamaran (Passenger only) (cm)
Stops: 0 Als ik op IJ klik, krijg ik alleen de maatschappij.
Klik ik op Sea Jets, dan krijg ik ook de maatschappij. Hoe krijg ik nu een prijs te zien?
Wat moet ik nu verder doen? (Je hoeft niet te antwoorden, je hebt al geduld genoeg gehad en ik ben niet de vraagsteller...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
geen probleem, De naam naast company: is blauw onderstreept, klik hierop Bij de maatschappij (de site van IJ die opend) vult u de port Rafina in(uit de boek gegevens te zien) met bestemming Mykonos. U ziet dan wat de kosten zijn. De site is een verzameling die de ports in de buurt nakijkt waar Ferrie boot maatschappijen zijn en die op dat datum en tijd stip varen. Deze bevatte het grootste aantal ports en maatschappijen van de sites die ik had gevonden vandaar de post.
SimonV
9 jaar geleden
Wel een heel gedoe... :(
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tja het is niet zo prettig geregeld in Griekenland als in nederland waar het pondje van de busmaatschappij is. maatschappijen zijn versnipperd. Heb het vraag en dus ook antwoord dan ook gezien als waar kan ik de meeste informatie naar ferrie routes vinden waar ook prijs info te vinden was. Die combinatie blijkt in griekenland moeilijk.