In de bollenstreek! Kijk eens op Google!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hillegom
Lisse en Noordwijkerhout
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op het Zuid-Hollandse eiland Goeree-Overflakkee, ten noorden van de Zeeuwse provincie.
Het eiland bestaat voor een groot deel uit akkers die in de lente bezaaid zijn met de prachtigste bloemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Keukenhof ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Egmond, Limmen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In het westland
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lisse........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk hebben mijn voorgangers gelijk dat je die in de bollenstreek vindt, maar hier in Zeeuws-Vlaanderen zijn ze ook ieder jaar weer te vinden. Ik maak regelmatig prachtige foto's van die mooi-gekleurde velden. Ze zijn ook altijd erg in trek voor communiefoto's.
Ik denk dat er meer plekken in Nederland zijn waar je ze kunt vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad ook heel mooi!
In Holland!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het bekendst zijn de meer traditionele velden langs de duinen van Zuid-Holland en de West-Friese polders. Het merendeel van de tulpen is echter te vinden in Flevoland met name in de Noordoostpolder (ruim 2000 hectare). Ook in het Noordelijk Zandgebied (omgeving Breezand, Anna Paulowna en Julianadorp)en op het eiland Goeree-Overflakkee zijn er tulpenvelden te vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in Egmond zijn er heel veel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op de grond!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
soms ook in ede
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de echte velden zijn dit bij de polder Zoals: Blokzijl die streken ik woon zelf in Steenwijk en als ik daar lang komt heb je ook veel velden waar je zelf je tulpen uit het land mag halen. Heel leuk!