Wie weet er een gratis overnachtingsplaats langs de south west coast path?

We waren in de afgelopen weken op zoek naar een nieuw avontuur. En deze vonden we in Engeland. Ten zuid/westen vlak onder Bristol steekt er een landtong uit. Hier bevindt zich langs de kust een wereld beroemd wandelpad: “THE SOUTH WEST COAST PATH” Deze wandelroute is 1014 km lang en word door maar weinig mensen zonder stops helemaal afgelopen. Het is voor ons dan ook een uitdaging om deze tocht in een tijdsbestek van 10 weken te maken. Slechts recentelijk kregen wij de ingeving dat we meer met deze wandeling konden doen. Na wat brainstormen ontstond het idee om er een sponsorloop van te maken.

Met het lopen van de south west coast path in Engeland hopen we een mooi bedrag in te zamelen voor weeskinderen, arme gezinnen of scholen in India. In 2011 zullen wij namelijk een rondreis gaan maken door India en op zoek gaan naar een nieuw project om te beginnen of helpen opstarten. Aangezien hier zeer veel armoede is hopen we op deze manier een steentje te kunnen bijdrage. Hoe meer we zullen ontvangen hoe meer we kunnen doen.

Aan de andere kant willen wij de sponsor de keus laten wat er met hun geld gebeurt. Dat betekend als u liever aan een ander doel zou willen sponsoren wij uw bedrag en dat van u mede Sponsors met alle liefde hieraan overmaken. Denk dan bijvoorbeeld aan de kanker stichting in eigen land, waar ik zelf onder anderen veel aan te danken heb. Of de hartstichting die hard opzoek is hoe de technologie in het voordeel van onze patiënten te gebruiken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

ik weet niet met hoe veel jullie zijn, maar als het er niet te veel zijn kun je ook couch surfing proberen. dan kun je gratis overnachten bij iemand die zijn bank als het ware opofferd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je overwogen om een trekkerstentje op je rugzak te binden? Dat is goed te doen bij zo'n langeafstandswandeling, zo hebben wij het zelf in Ierland gedaan.

Als ik het goed heb, mag je in Engeland niet wildkamperen, maar een plekje in een tuin is gemakkelijker te regelen dan een gratis overnachtingsplek binnen.