Wat is een goede site om vliegtickets te boeken?

Ik zou graag prijzen vergelijken , maar telkens kom ik uit op sites dat niet eens zoeken bij Ryanair, Jetair enz.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Antwoorden (5)

Bij http://www.skyscanner.nl/ zoeken ze ook bij Ryanair en Jetair, en nog veel meer maatschappijen.
bamibal
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die klopt niet echt, op de site van Ryanair kosten tickets naar Oujda 338 euro en op Skyscanner 411 euro?
weflycheap.nl is ook een vergelijkingssite, die kijkt heel uitgebreid, oook naar eventueel andere dagen of vliegvleden die mogelijk goedkoper zijn. Bijvoorbeeld vanaf Duitsland ipv Schiphol.
9 jaar geleden
Ik vind al m'n tickets altijd op www.cheaptickets.nl en ik zie dat zij ook Ryanair vluchten aanbieden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Houdt er rekening mee dat een retourtje met Ryanair bij Cheapticket €50 meer kost dan op de site van Ryanair. Ik noem Cheapticket altijd Expensive Ticket
Dit is een moeilijk te beantwoorden vraag. Het probleem is dat je niet standaard kan zeggen of de ene of de andere site het goedkoopste is. Dit zal verschillen voor elke zoekopdracht. Standaard kan je zeggen dat je meestal de goedkoopste tickets hebt bij het al eerder genoemde Skyscanner. Maar als je een open jaw wil boeken (dit is bijvoorbeeld Amsterdam-Bangkok en terug van Singapore naar Amsterdam) dan is Momondo vaak de beste site. Heb je iets gevonden op Momondo of Skyscanner vergelijk dan altijd deze prijs met de prijs op de site van de airliner.

prijzen vanaf Amsterdam willen vaak op de Belgische of Duitse site van Skyscanner een paar tientjes goedkoper zijn.

Wil je een ticket van Bangkok naar Singapore boeken dan is de Nederlandse versie van Skyscanner vaak te duur en incompleet. Maar waarom niet gewoon de Thaise versie bekijken.

Toegevoegd na 5 minuten:
Om duidelijk te maken hoe moeilijk deze materie is moet je maar eens onderstaande link + onderzoek bekijken http://www.stedentripper.com/blog/86862/onderzoek-vliegticket-vergelijkers/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je hebt een zoekmachine / boekingssite nodig die prijzen vergelijkt bij alle airlines, regulier en low cost. Ebookers en SchipholTickets doen dat bijvoorbeeld. Toch loont het de moeite ook andere boekingssites te checken.

Verder kun je soms een dag eerder of later veel voordeliger vliegen. Ga je met een low cost vliegmaatschappij dan kun je soms nog iets voordeliger als je rechtstreeks op de site van de low cost maatschappij boekt.