waarom kan je niet met emirates/etihad van amsterdam naar ney york?

Aangezien je toch overstapt op dubai/abu dhabi waarom kan je dan niet naar new york?
En vanaf milaan kan het wel...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk omdat die vlucht niet vol genoeg komt en dat ze dus een tussenstop maken in Dubai/Abu Dhabi om het maximale vermogen - de maximale winst - uit hun vluchten te halen.

Toegevoegd na 46 minuten:
Na je opmerking. Ik weet het niet. Amsterdam-New York lukt inderdaad niet, maar Amsterdam-Miami lukt wel via www.emirates.com/nl‎

Toegevoegd na 47 minuten:
Het leek ook even te werken als je eerst New York invult bij 'to' en daarna Amsterdam bij 'from', maar dan kan hij toch geen vluchten vinden.
Dus nee, raadsel is nog niet opgelost.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ah, op die manier. Vliegen ze die routes dan wel? Amsterdam-Dubai? Dubai-Miami?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik kan het online ook niet vinden, maar waarom bel je ze niet even? Op Schiphol zijn de Emirates-medewerkers erg behulpzaam en vriendelijk. Toevallig heb ik twee weken terug een ticket met hen naar Taipei geboekt en ik had wat vragen, nou geen probleem, ze namen alle tijd. 020 203 5163 (Reservations Centre - Daily, 08:30 - 21:00)