Wat zijn de grote makelaarskantoren in Duitsland als het gaat om tweede huizen in het buitenland?

Wat zijn de grote makelaarskantoren. Kantoren waar je een tweede huis bij kunt kopen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Een tweetal leuke sites zijn "Deutsche Grundstückauktionen" en "Nord Deutsche Grundstückauktionen".
Het zijn on line veilingen van soms heel bijzondere objecten waarvan de startprijs voor bieding vaak erg aantrekkelijk is.
Is meestal wel in wat onderhoud benodigde staat wat er wordt aangeboden, maar daar zit ook wel weer een aantrekkelijke kant aan omdat je zelf kunt verbouwen of opknappen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt je ook gratis abonneren op hun 2 maandelijkse catalogi