Waar kun je tegenwoordig nog een weekje redelijk goedkoop logeren met 5 kinderen en 3 honden.. Pff.. ;-)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Het beste antwoord

Op een veilingsite kan het ook heel goedkoop. Wel een risico dat niets zeker is, je moet wel durven:
http://www.vakantieveilingen.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Gewoon, op een camping.

En dat meen ik.
Er zijn heel veel leuke boerderijcampings en veel daarvan hebben kamers of appartementen.
Zoek een camping waar honden worden toegelaten.

Buiten het seizoen in een stacaravan is ook goedkoop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Last minutes bekijken bij de Roompot, Centerparks, Landal Greenparks, etc.

Vorig jaar waren wij met 4 last minute een week voor koninginnedag (in de schoolvakantie dus) voor 150 euro klaar, met subtropisch zwemparadijs en bungalowtje.

Geluk hebben en snel reageren en goed zoeken zijn de sleutelwoorden in deze.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Duitsland zijn heel veel vakantiewoningen te vinden, voor rond de 300 per week. Vrijwel altijd is er bos in de buurt en dat is erg leuk voor kinderen, maar ook honden vinden het prachtig.

De Harz bijvoorbeeld is prachtig, goed aan te rijden, er is veel water en ook voor kinderen zijn er leuke attracties zoals een stoomtrein, klimpark waterfietsen in een stuwmeer etc. Als je in een vakantiewoning zit, kun je boodschappen doen en zelf koken. Ook dat maakt de vakantie niet extra duur.

Veel plezier.
paulus811
14 jaar geleden
Hier,echt waar,wij zijn vorig jaar naar Sauerland geweest in een prachtig huisje met 2 honden voor 240 euro p.w. Wel even checken want niet in alle huisjes mogen honden.

Toegevoegd na 45 seconden:
Ook huisjes in Nederland.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens op Marktplaats. Daar vind je veel goedkope vakantiewoningen. Je kunt ook goed afdingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Duitsland is dat geen probleem.
http://www.vacanceselect.nl/Vakantiebestemmingen/Duitsland/Eifel/?gclid=CK-5vpGKwqACFY4sDgod3R4LaQ