Geldt het ns groepsretour voor de heen en terug reis met een treinreis?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Ja, want anders zou het het groeps-enkeltje heten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Computoon
9 jaar geleden
Leuk :-)
Samen een dagje uit? Met zijn vieren of meer naar dezelfde bestemming? Dan is het NS Groepsretour ideaal! Daarmee reis je 2de klas met z’n vieren op doordeweekse dagen na 9.00 uur en in het weekend samen voor maar € 49. Dat is gezellig en voordelig en … je bent groen bezig. Want door voor de trein te kiezen bespaar je CO2.
Ja je reist wat je wil heen en terug of wat je maar wil.