hoe ga je naar een andere terminal op Madrid?

Ik vlieg komende zomer met Iberia van AMsterdam naar Melilla. Nou ben ik er achter gekomen dat ik op terminal 4 land en naar 4s moet voor mijn connectie vlucht. Hoe kom ik op 4s en red ik dat in 55 min

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Tussen 4 en 4S gaat een soort metrotrein, die er een minuut of 10 over doet. In principe heb je genoeg tijd. Maar uitstappen kan nog wel eens lang duren, dus riant is het niet.

Toegevoegd na 3 minuten:
10 minuten incl. wachten en instappen. Het is verder een kort ritje, en de trein gaat erg vaak.
bamibal
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is inderdaad niet ruim, maar zonder vertraging en een beetje flink doorstappen moet het te halen zijn. Als je de aansluiting niet haalt is Iberia verantwoordelijk voor de omboeking en moeten zij voor jou (als er geen andere vlucht is die dag) voor accommodatie zorgen