Is er een ferry/boot lijndienst die van Nederland naar Belfast (Ierland) vaart?

Ik wil binnenkort naar Ierland gaan. Is er ook een ferry-/lijndienst van Nederland naar Belfast?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
2K

Het beste antwoord

Nee die is er niet. Je moet van Nederland naar Engeland. Dan over land naar de Britse westkust (bijvoorbeeld liverpool) en dan met de ferry naar Belfast.

Voordeligste reisoptie is met de bus van Eurolines of Megabus. Met de auto wordt het een kostbare onderneming. Deze opties kosten wel erg veel tijd.

Realiseer je dat een Easyjet ticket vanaf Amsterdam naar Belfast nog geen 100 euro kost