Waar kan ik het beste een zo'n goedkoop mogelijke groepsreis (sneeuwscooter safari) boeken naar Finland?

Zo'n 10 personen, type verblijf maakt niet uit.

Toegevoegd na 20 minuten:
//Update: de standaard reiswinkels/ webwinkels vragen de hoofdprijs, lokale adressen zou inzake mijn vraag denk ik geschikter zijn. Helaas geen idee hoe/ wat/ waar te beginnen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Het beste kun je zoiets dan gewoon boeken bij een lokale aanbieder.
Ik weet dat er in Fins Lapland zo'n bureau zit (Club Nord)
http://www.clubnord.info/

In Kiruna (Zweeds Lapland) heb ik gebruik gemaakt van Kiruna Guide Tur
http://www.kirunaguidetur.com/english/index.html

Vooral met die laatste heb ik goede ervaringen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

kijk eens op deze sites

Toegevoegd na 2 minuten:
minimaal 4 personen

Toegevoegd na 38 minuten:
andere link
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is googles 6de hit, maar zeker niet de goedkoopste met €2500,00 per persoon. Ik zal een kleine update doen op mijn vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
krijg je geen groeps korting
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kunt alleen een vlieg reis boeken met hotel en daar teplaatsen die safari boeken.
reisorganisatie pakken ook een deel van die scooter safari mee.