Ik wil graag op vakantie naar japan maar kun je ergens een goedkoop en beetje goed hotel vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Uit je trefwoorden maak ik op dat je naar Tokyo wilt.

Op zoover een leuk 2-sterren hotelletje gevonden, dat al enkele goede beoordelingen gekregen heeft:
http://www.zoover.nl/japan/japan/tokyo/asia-center-of-japan/hotel

Mocht dit hotel te duur zijn voor je wensen, dan zou je het kunnen proberen bij een hostel, guesthouse of bed & breakfast.

Wat ook kan, voor slechts 25 Euro per nacht (inclusief draadloos internet en televisie) is slapen in een capsulehotel.
"Een capsule hotel ziet er nogal vreemd uit. Stel je een mortuarium voor zonder deurtjes en iets grotere vakken.
Dit klinkt nogal morbide maar het is om je een idee te geven. De ruimtes zien er superstrak en modern uit door de strakke vormgeving en het gebruik van plastic. Je capsule heeft allerlei electronisch snufjes die je al liggend kunt bedienen. Een beetje het zonnebank gevoel."

http://www.aroundtheglobe.nl/nieuws/2010/10/bijzonder-slapen-in-een-capsule-si8422.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar http://www.japan-guide.com/ en links ergens staat er wat over hotels. Zo kun je heel gemakkelijk een goedkoop hotel vinden met reviews erbij (als je op de verwijslinks klikt).

Je kunt een bedrag en stad invoeren en wat voor kamer je wilt etc.
Zo vind je gelijk wat wat bij je budget past.
Volgens mij is er ook een klein hotelletje voor €15 per nacht en er zijn daar veel goede reviews over, maar ook een paar slechte. Weet de naam helaas niet meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind Tripadvisor.com een goede site hiervoor.