waar, in Rome kun je goed "shoppen"? (winkelcentrum / straat)

Ik ga 4 dagen naar rome, en behalve culturele dingen zou ik ook wel een dag winkels willen zien =D

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Ben net terug uit Rome: voor de wat bekende merken als Louis Vuitton, Bulgari, Gucci ed moet je op de via condotti zijn, das recht tegenover de spaanse trappen. Verder schijnt er een mooi groot winkelcentrum te zijn, galeria alberto sordi maar die ben ik zelf niet geweest. Het heeft grote stores en kleinere winkels in n mooi pand. Als je toch op de via condotti loopt, dan links de via corso op, het is daar 3 straten vandaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigenlijk overal waar je in het centrum van Rome loopt zijn winkels haha