hoe lang duurt het voor dat een klein voedsel pakket aan komt in china?

Mijn moeder heeft vanuit nederland een klein voedselpakketje naar mij gestuurd in china. In nederland zeiden ze dat het ongeveer 7 tot 10 dagen zou duren, maar er zijn nu al meer dan twee weken voorbij. kan het bij de douane liggen en hoe krijg ik dat dan te horen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
rare PC

Antwoorden (1)

Het is goed mogelijk dat het bij de douane is gebleven omdat het uiteraard om het invoeren van voedsel gaat. Je mag namelijk niet zomaar voedsel van land naar land verhuizen. Hier zijn bepaalde regels voor.
Ik ga er vanuit dat je deze regels wel kunt vinden op de website van schiphol of de douane. Neem desnoods contact op met hen, zij kunnen je er alles over vertellen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
tinus1969
10 jaar geleden
Moet je wel contact opnemen met de Chinese douane.