Waar kan ik een treinreis van berlijn naar voronezh vinden?

Deze zomer gaan mijn broer en ik samen naar de stad Voronezh in Rusland. Hoe we in Berlijn komen weten we al. paar maanden geleden heb ik een site kunnen vinden met de trein reis van Berlijn naar Voronezh, maar die kan ik nu nergens meer vinden. Ik ben al een tijdje bezig geweest met het zoeken van trein reizen van Berlijn naar Voronezh maar kan niets vinden. Heeft iemand tips, of kent iemand al een site waar ik een goede reis kan boeken? alvast bedankt voor alles!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Op de site van NS, in de internationale reisplanner, kun je gewoon de complete treinreis zien bijv. van Amsterdam naar Voronezh
http://www.nshispeed.nl/nl/internationale-treinplanner

Ook op de site van Deutsche Bahn is de reis gewoon op te vragen: www.bahn.nl

NB Vanaf Berlijn minimaal 33 uur reistijd.

Toegevoegd na 6 minuten:
Correctie DB-link: www.bahn.de
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
kijk daar was ik naar opzoek! hartelijk bedankt!