Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke dingen kun je allemaal doen bij de Grand Canyon?

-Bijv. Leuke activiteiten en bezienswaardigheden

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
746
Ritsuka
10 jaar geleden
genieten van mooie uitzicht
ItisILeClerc
10 jaar geleden
bezienswaardigheden bij de Grand Canyon?
die zijn ze helemaal vergeten, snap jij dat nou?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

je kunt er met een helikopter overheen vliegen volgens mij
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat zal vast heel duur zijn
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat klopt, jammer genoeg volgens mij ongeveer 160 dollar
Je kunt er raften

http://www.grandcanyonwhitewater.com/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Prachtige wandelingen maken!!!!
En foto's om een mooi boek van te maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met een helicopter of vliegtuigje heen vliegen, met de heli in de canyon afdalen, door de canyon raften of wandelen, paardrijden..
Het westen van de canyon, de 'West Rim', is indianengebied van de Hualapai stam. Dit gebied was tijdens de governmental shutdown van een paar maanden geleden (toen ik er op vakantie was) als enige stuk van de Grand Canyon toegankelijk.
Er is hier een glazen stukje pad gemaakt dat boven de rand van de canyon uitsteekt; niet voor mensen met hoogtevrees dus. Wel prijzige toegang.
Je kunt ook nog iets van de Hualapai cultuur mee krijgen omdat de gidsen Hualapai zijn en graag iets vertellen over hoe zij leven, en er nog wat informatie/tipi's etc te zien zijn. O, en een wild west namaak dorpje.
Maar ik zou vooral van het uitzicht genieten en onder de indruk zijn als je verteld wordt dat de groene sprietjes die je aan de overkant van de kloof ziet geen struikjes zijn maar bomen van 25 meter hoog..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding