Mag ik melatonine/melatomatine zo meenemen naar een ander land?

in april ga ik met school naar Engeland.
Nu heb ik even op internet gezocht of ik melatonine zo mee mag nemen, maar ik kon niks vinden.
Nu is mijn vraag, mag ik melatonine zo meenemen naar Engeland of heb ik iets nodig?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
1.7K

Antwoorden (1)

Ja, dat mag je meenemen naar Engeland, als je dit via je arts hebt gehad, dan kun je een medicijnen paspoort vragen aan je arts, in de meeste gevallen wordt dit gratis verstrekt. Als je het zelf hebt gekocht bij drogisterij of apotheek is dit niet nodig, Melatonine is ook in Engeland een bekend middel, waar je geen problemen mee zal krijgen. Neem het wel mee in de originele verpakking, dus in het doosje/potje met bijsluiter.