hoe zeg je in het Engels 'als je geen bereik hebt'?

Hoe zeg je in het Engels 'Als je geen bereik hebt'

En daar bedoel ik mee, bereik met je telefoon.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
7.3K

Het beste antwoord

Kan verschillen, als de oorzaak anders is
my phone is out of service area (je ben in de middel of nowhere) geen bereik
my phone is out of reach lege batterij ? tunnel etc plaatselijke storing
my phone lost connection ,storing van de telefoon zelf ? tunnel tijdelijke zend ontvangst storing

my phone is defected

letterlijk :
als je geen bereik hebt.

when my phone is out of reach i cannot call you

met nadruk op Als en wat je dan kan doen

if my phone is out or reach, call ,......

zo zijn vast meer mogelijkheden
10 jaar geleden
capthavoc
10 jaar geleden
je ziet wel er, is genoeg variatie mogelijk
out of range is inderdaad beter.

Andere antwoorden (2)

1. If the signal's bad... / If you're getting a bad signal... /If you get a bad signal...
2. If the reception's bad... / If you're getting bad reception / If you get bad reception...

De exacte vorm hangt af van de rest van de zin en de context, maar grammaticaal zijn alle bovenstaande zinnen correct. Hieronder twee voorbeeldzinnen uit de praktijk. Voor meer voorbeelden en om een beter gevoel te krijgen voor het taalgebruik rondom cell phones kun je op deze zinnen zoeken in Google (en meer voorbeelden opzoeken en lezen).

Van de T-Mobile's support forum en geschreven door een T-Mobile medewerker:
"If the signal is bad outside when it should be 'Very Strong' then there may be an issue with the tower and we can take a closer look and correct the issue. This would most likely increase the signal levels inside the building as well."
https://support.t-mobile.com/thread/59274

Van een artikel op de CNN Money site:
"If you're getting bad reception on your iPhone 3G, blame your carrier, not your iPhone."
http://tech.fortune.cnn.com/2008/08/25/mapping-the-iphone-3gs-dead-zones/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
No signal ,heel simpel.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Exact
oftewel kan je ook zeggen: No service.
Dikke +
Maak het niet moeilijker dan nodig.