Is er een website waar ik bepaalde bestemmingen (steden) kan ingeven waar ze mij regelmatig op de hoogte brengen (via e-mail) i.v.m. promoties/acties?

Ik ken wel enkele websites van luchtvaartmaatschappijen waar ik mij kan aanmelden op (algemene) nieuwsbrieven om promoties/acties/last minutes etc... te ontvangen maar ik ken er geen één waarbij ik specifieke bestemmingen kan aangeven/aanvinken om uitsluitend promoties en acties te ontvangen voor die specifieke bestemmingen, bestaan er zo'n websites?

Want de meeste promoties en acties die ik ontvang zijn bestemmingen die ik bijna nooit naartoe wil gaan...

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus om een voorbeeld te geven zou ik regelmatig (dagelijks of wekelijks) alle promoties en acties willen ontvangen via e-mail omtrent reizen naar New York...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K
Ritsuka
10 jaar geleden
je hebt wel groupon, maar weet niet of dat is wat je zoekt
Ritsuka
10 jaar geleden
sorry, las het verkeerd, niet wat je zoekt denk ik
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee helaas niet wat ik zoek Ritsuka...

Antwoorden (3)

Vliegvakanties
Natuurlijk de nieuwsbrief van Corendon! (1e link)
Nieuwsbrief van ArkeFly (https://www.arkefly.nl/aanbiedingen/nieuwsbrief/)
Nieuwsbrief van Sunweb (http://www.sunweb.nl/korting/)

Busreizen
De jongintra - http://www.dejongintra.nl/popups/nieuwsbrief.aspx

Treinreizen
Goedkoop-treinkaartje.nl (2e link)
Treinkaartjes-actie.nl (3e link)
10 jaar geleden
ER zijn wel een aantal sites waar je op een bepaalde bestemming een prijsalarm op kan instellen. Dit kan o.a. bij www.momondo.nl

Ook wel handig voor aanbiedingen is de site van www.ticketspy.nl

Of de aanbiedingen-pagina van mijn eigen website www.goedkoopvliegenclub.nl voor aanbiedingen van Low Cost Carriers
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij www.vandaagweg.nl hebben ze regelmatig citytrip en ticket aanbiedingen naar o.a. New York