Hoe kan ik goedkoop aan een camper komen om enkele weken door Europa te reizen?

Wij zouden graag een rondreis van een paar weken door Europa willen maken met een camper, zonder dat we daar een hoge huurprijs voor moeten betalen.
Heeft iemand een tip hoe we dit zouden kunnen verwezenlijken?

Ik heb gezocht naar sites waar je bijvoorbeeld een camper van iemand kunt lenen in ruil voor gebruik van je eigen woning of gebruik van een toercaravan, maar heb niets kunnen vinden. Bestaat hier iets voor?

Alle low budget tips en ideeën zijn welkom!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij http://deleukstecamper.nl/ huur je vanaf 200 euro per week een camper.
Poet
10 jaar geleden
Volgens dit overzicht is de goedkoopste week daar geen €200 maar €435, inclusief adm kosten en verplichte eindschoonmaak.
Poet
10 jaar geleden
http://deleukstecamper.nl/huren/prijzen.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op marktplaats

Het beste antwoord

Koop er nu 1 nu niemand zo'n ding wil hebben. Dan kan je zeker voor een schappelijke prijs er een kopen. Het beste is van een particulier. Poets en boen hem helemaal blinkend schoon, lap hem op en maak eerst een flinke rit in eigen land. Als het voertuig technisch in orde is maak je de reis die je voor ogen hebt. Wees zuinig op je bezit en bij thuis komst ga je hem weer verkopen. Ben je zeker goedkoper uit dan er een huren. Je loopt natuurlijk wel wat risico.