Waar kan ik een klacht indienen over een reisbureau?

Wacht nu al bijna twee maanden op een refund en wordt van het kastje naar de muur gestuurd

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

In eerste instantie moet je bij het reisbureau zelf zijn, maar die zal ongetwijfeld direct verwijzen naar de touroperator waar de reis geboekt is. Mocht het allemaal niets uithalen, dan zou je contact op kunnen nemen met de geschillencommissie reizen.

nvr

Als het reisbureau is aangesloten bij de ANVR dan kun je een klacht indienen bij de ANVR ( Algemene Nederlandse Vereniging van Reisondernemingen ) mocht dit niet zo zijn dan zou je inderdaad een gschil aanhangig kunnen maken bij de de Geschillencommisie reizen. Maar ik zie dat je in je tags BMI hebt staan dit is een vliegtuig maatschappij. als je een teruggave reisgeld wil hebben zul je dit rechtstreeks moeten doen bij BMI als dit om een claim voor denied boarding compensation gaat dan raad ik je aan om je claim in te doenen bij www.euclaim.nl zij kunnen je heel makelijk helpen bij het claimen van je DNBC let op gemiddelde claim duurt een half jaar !

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100