Je kunt eigenlijk niet duur reizen want als je een vlucht boekt naar bijv. Zagreb ben je al voor weinig geld onderweg en Kroatie zelf is spotgoedkoop...nog goedkoper is het om op Italie/Triest of Slovenie/Lubljana te vliegen en vandaar uit liften of met de trein..
Met de auto betaal je alleen tol aan de tunnels en dat is echt niet veel en een ticket voor Oostenrijk en Slovenie..
Ga je kamperen met een tentje pak dan de bus: bij D-reizen ga je al voor 180 euro op en neer naar Porec en wordt je bij de camping afgezet..die overigens ook spotgoedkoop zijn..(ook voor caravans en campers)..
succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cryofiel
14 jaar geleden
Je was me voor! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Graag gedetailleerd en meer info. En op een dag daar te raken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja invinoveritas, de details: rugzak inpakken, aan de kant van de weg gaan staan en je duim omhoog steken. Een planning is niet te maken aangezien je helemaal afhankelijk bent wanneer iemand je oppikt.
Met de bus
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een kroatische chauffeur aanhouden,hem op zijn foutieve uispraak van het nederlands wijzen en dan mag je zo maar met hem mee reizen!Waarschijlijk kom je dan terecht waar je hoort.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Via de website www.kroatie.nl kunt u alle informatie over Kroatie op een overzichtelijke wijze nalezen. Tevens kunt u uit het aanbod van verschillende Kroatie vakantie reizen en accommodatie specialisten veel reizen en accommodaties zoeken en boeken. Kroatie.nl heeft in samenwerking met haar partner Riva tours een veelzijdig aanbod uit diverse reizen en accommodaties voor u samengesteld. Mocht u naar aanleiding van deze Kroatie site opmerkingen en of suggesties hebben dan kunt u een e-mail sturen naar info@kroatie.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fietsen, wel op tijd vertrekken, wandelen kan ook als je heel veel tijd hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb nog even geduld:
http://www.croatiantimes.com/news/Business/2010-02-24/9152/Ryanair_and_EasyJet_to_come_to_Zagreb

Met Ryanair reis je echt voor enkele tientjes..
..dit lijkt bijna op een reklameboodschap ;-)