Wat is een goed Chinees woordenboek om mee te nemen op zakenreis?

Ik ga binnenkort naar China om training te geven. Ik spreek daar alleen Engels. Ik vroeg me af of er woordenboeken zijn met plaatjes, ik zou de teksten immers niet uit kunnen spreken? Wie kan mij uit ervaring adviseren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
2.1K

Het beste antwoord

Van Dale heeft een woordenboek met plaatjes en handige beelden. Het aanwijswoordenboek. Er handig, ongeveer 8 euro http://www.bol.com/nl/p/van-dale-aanwijswoordenboek/1001004006545543/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb een iPhone, en heb daar de app Voice Translater op staan. Daarbij kun je gesproken zinnen en woorden omzetten in elk gewenste taal omzetten. Zowel gesproken als geschreven.