Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar zijn de drukste knooppunten tussen Rotterdam en Veldhoven?

Met hoeveel tijd vertraging moet ik rekening houden als ik smorgens om 7 uur vertrek richting Veldhoven?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
693

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als het morgenvroeg flink waait kan het bij de moerdijkbrug ook behoorlijk langzamer gaan en de situatie bij Eindhoven is behoorlijk veranderd. Kies bij Eindhoven voor de N2 richting Waalre, want anders kun je er bij Veldhoven niet af. De afritten van veldhoven zijn trouwens onlangs ook van naam veranderd, maar als je op industrieterrein de Run moet zijn pak je de afrit waar het ziekenhuis bijstaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vanaf knooppunt “Galder” volgt u de A58 richting Tilburg / Eindhoven. Na het knooppunt Batadorp komt u op de randweg Eindhoven (A2). Deze blijft u volgen richting Maastricht. U neemt nu afslag 32 (Veldhoven zuid, de Run) Aan het einde van de afslag (bij de stoplichten) gaat u rechtsaf. Dan na 1,2 km gaat u (bij de stoplichten, met links voor u het ziekenhuis) wederom rechtsaf Dit heb ik gekregen! Zijn daar nog afwijkingen in dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja als je de A2 richting maastricht volgt kun je er pas zo'n 7 km NA Eindhoven weer af. We hebben hier tegenwoordig de A2 voor doorgaand verkeer en de N2 voor lokaal verkeer. Net zoiets als je bij jullie de N210 moet volgen om R'dam in te komen en de A16 om door te rijden. Afrit 32 heet tegenwoordig Veldhoven met zo'n fabriekje erbij met nrs.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Super! Hartelijk dank voor je uitleg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar morgen is het niet druk hoor want ik ben dan jarig en heb geregeld dat er geen files staan! Ik moet er zelf nl. ook naar toe...
:-)

Andere antwoorden (1)

De ANWB routeplanner houdt rekening met de fileverwachting. Deze geeft voor deze rit een reistijd aan van 1:27 uur i.p.v. de normale 1:15 uur. Of het klopt, daar kun je uiteraard geen zinnig woord over zeggen, maar het is wel een indicatie.

Toegevoegd na 1 minuut:
Uit ervaring weet ik dat de Baars een druk knooppunt is, zeker rond de tijd dat je daar zelf zal passeren (net voorbij Tilburg).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank voor je antwoord Biertje!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Graag gedaan en succes met de rit ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je! Dat gaat goedkomen hoor;-)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding