Waar kan ik heen?

Ik ga in het hoogseizoen op vakantie naar Frankrijk.
Wij willen (2 vw. 2 kinderen, 1 hond) in het noorden van frankrijk 1 of twee nachten overnachten op zowel de heen als de terugweg.
Ik ben dus op zoek naar een chambre d'hotel / bed & breakfast in het noorden van frankrijk (route parijs), of in het zuiden van Belgie.
Wie heeft een goede tip?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Leuk, Frankrijk! Ik kom er ook vaak en heb nu al weer zin om komende zomer er te zijn - meestal ga ik naar het zuiden, vanwege het weer. Kijk eens op http://camping-frankrijk.nl/overnachtenonderweg.asp, daar vind je vast wel wat (zelf gebruik ik deze site ook veel). En anders kun je je vraag beter daar op het forum stellen, daar zitten de doorgewinterde Frankrijkgangers! Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat jammer dat je niet meer meedoet bij goeie vraag.
Jouw antwoord vond ik absoluut het beste. Ik heb er echt iets aan.
Ik hoop dat je deze mail alsnog ontvangt.
In ieder geval bedankt!

Andere antwoorden (3)

http://www.georgine.nl/ deze heb ik gevonden ,dit ziet er wel geweldig uit hoor. veel succes

Toegevoegd na 2 minuten:
je wil twee nachten ,las er overheen sorry dan denk ik dat je hier niets mee kan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er bestaat een uitstekend geïllustreerd boek :Logeren bij Belgen in Frankrijk van Peter Jacobs en Erwin De Decker.(uitgeverij Lannoo.com) met 150 adressen en volledige info. Dit is bij mijn weten de beste handleiding in het nederlands taalgebied.Tip voor Noord Frankrijk : Au fou du Roy in Fère -en-Tardenois.(Aisne) 5 kamers en tabled'hote en een andere : La Mohinette in Thibivillers (2 kamers waarvan 1 gezinskamer) en Domaine des Grattières in Hermonville (3 kamers)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.trekkershutten.nl/
Misschien is dit wat voor jullie?