Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar vind ik een kaart van midden america?

we gaan op vakantie naar america en hebben een kaart(en) nodig tussen denver en san fransico . iemand enig idee waar ik een kaart(en) kan kopen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
977

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

dever ligt in colorado en san fransico ligt in california beiden in Noord-Amerika (usa)
de landen van midden Amerika zijn Mexico, Guatamala, Honduras, El Salvador, Belize, Nicaragua ,Panama. Costa Rica. de kaarten van ieder land kun je aanvragen bij de Touristische verenigingen van het land bereikbaar via de ambassades of via de ANWB hier in nederland
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dit is een uitstekende atlas. Ik heb er heel goede ervaringen mee. Elke staat heeft een eigen pagina.

http://www.randmcnally.com/product/road-atlas
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat zijn dan de staten Colorado, Utah, Nevada en California.
Bij de betere reisinformatiewinkels vind je daarvan zeker goede kaarten. Bijvooprbeeld bij Pied a terre in Amsterdam. Ziehier hun site - afdeling Amerika.

Toegevoegd na 1 minuut:
En evt nog Wyoming
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Reisboekenwinkel De Zwerver heeft een zeer uitgebreid assortiment mooie en duidelijke kaarten. Gewoon online bestellen, ze zijn niet duur en je hebt ze heel snel in huis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding