waar vind ik een kaart van midden america?

we gaan op vakantie naar america en hebben een kaart(en) nodig tussen denver en san fransico . iemand enig idee waar ik een kaart(en) kan kopen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

dever ligt in colorado en san fransico ligt in california beiden in Noord-Amerika (usa)
de landen van midden Amerika zijn Mexico, Guatamala, Honduras, El Salvador, Belize, Nicaragua ,Panama. Costa Rica. de kaarten van ieder land kun je aanvragen bij de Touristische verenigingen van het land bereikbaar via de ambassades of via de ANWB hier in nederland
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dit is een uitstekende atlas. Ik heb er heel goede ervaringen mee. Elke staat heeft een eigen pagina.

http://www.randmcnally.com/product/road-atlas
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat zijn dan de staten Colorado, Utah, Nevada en California.
Bij de betere reisinformatiewinkels vind je daarvan zeker goede kaarten. Bijvooprbeeld bij Pied a terre in Amsterdam. Ziehier hun site - afdeling Amerika.

Toegevoegd na 1 minuut:
En evt nog Wyoming
10 jaar geleden
Reisboekenwinkel De Zwerver heeft een zeer uitgebreid assortiment mooie en duidelijke kaarten. Gewoon online bestellen, ze zijn niet duur en je hebt ze heel snel in huis.