Weet iemand een luxe hotel op een berghelling?

Ik ben op zoek naar een betaalbare luxe en/of romantisch hotel, met uitzicht vanaf een heuvel/berg. Het liefst ook in de buurt van Nederland of in Nederland zelf (limburg bijvoorbeeld). Iets in de trant van hotel Kasteel Geulzicht. Enkel is Geulzicht relatief prijzig...
Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
Amadea
10 jaar geleden
Hoe verwacht jij dan luxe zonder prijzig te zijn? Het een kan niet zonder het ander...
anneliez
10 jaar geleden
kijk eens via Boking.com, die hebben vaak leuke aanbiedingen. En denk eens aan de Belgische Ardennen (bij thema kun je aangeven wat je zoekt
gvrox
10 jaar geleden
En "prijzig" heeft voor verschillende mensen verschillende betekenis. Wat is je budget per nacht ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beste Amadea, waarschijnlijk zijn onze percepties wat betreft betaalbaar verschillend.Ik zoek voor 1 á 2 nachten voor 2 personen iets voor rond de 300 euro.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk eens op www. vakantieveilingen.nl of daar iets naar je zin bij zit, daar kun je bieden op hotelovernachtingen.
http://www.vakantieveilingen.nl/hotels.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan niet, Nederland heeft geen bergen, slechts één heuvel :)) jawel in Limburg!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heeft www.weekendjeweg.nl geen leuke aanbiedingen?

Het beste antwoord

Hotel Eden Au Lac in het groothertogdom Luxemburg ,in Echternach. Van uit dit luxe hotel heb je een prachtig uitzicht op de meer en de omringende heuvels. Ook het hotel Burg Bollendorf in Bollendorf aan de andere kant van de grensrivier de Sure is op een hoogte gelegen (ongv. 6km van Echternach) midden in het Natuurpark Sudeifel met zicht op de beboste heuvels en de Sure rivier
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ook hier op Lesbos is het heerlijk toeven, bergen en olijfbomen plenty. http://www.expedia.nl/Lesvos-Hotels-Frini-Studios.h5476012.Hotelinfo. plekjes genoeg rondom Plomari, Lesbos Greece