hoe moet ik een backgrounachtergrond zetten op youtube?

ik wil graag een background zetten op youtube maar het lukt me maar niet ik wil bijvoorbeeld deze zetten op mijn youtube kanaal maar het lukt niet iik hoop dat ik hiermee geholpen wordt want ik ben al de hele dag bezig http://i.imgur.com/6jEyJIX.png er komt te staan De foto die u heeft geüpload is te klein! De foto moet ten minste 2048 pixels breed en 1152 pixels hoog zijn.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

De foto die je probeert up te loaden is 2000px breed en 1131px hoog dus moet je dat aanpassen naar 2048px breed en 1152px hoog