Kan je voor een lange periode (2 maand) een fiets huren in Miami (downtown) voor een relatief goedkope prijs?

Of zou eventueel een goedkope fiets kopen dan beter uitkopen. Ik zit voor 2 maand op stage in Miami en zal mijn vervoer vooral halen uit een fiets. Ik heb dus een degelijke fiets nodig waarmee ik dagelijks een uurtje mee onderweg kan zijn.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
Poet
10 jaar geleden
Had je al gegoogled met bike + miami + rental?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mocht ik daar mijn antwoord gevonden hebben dan had ik mijn vraag hier niet gesteld. Rentals is meestal voor enkele dagen, en wanneer ik echt 2 maand een fiets wil huren dan zit ik aan woekerprijzen. Iets wat ik als stagiair niet kan veroorloven.
paulus811
10 jaar geleden
Een fiets is in Amerika niet zo gewoon. Ik woon in New York en dacht net als jij dat het ideaal zou zijn en heb dus een fiets gekocht. Maar er zijn geen fietspaden (woon net buiten de stad) dus moet je de autoweg op. De automobilisten zijn geen fietsers gewend en kijken er dus niet voor uit. Bovendien ligt er veel gruis op de weg, waardoor een erg gevaarlijke situatie ontstaat. En door de afstanden sjouw je van alles mee om pech onderweg te verhelpen. Lang verhaal kort: fiets 2x gebruikt en gaat deze week op ebay.

Het beste antwoord

Lees mijn reactie. Wil je toch een fiets, dan is een redelijk exemplaar voor 300 te koop. Daar komt ongeveer 100 usd bij voor slot, gereedschap, licht etc (of in nl kopen).

Pin me niet op het exacte bedrag vast, maar voor 200 usd neem je een fiets vanuit NL naar de US mee in het vliegtuig. Niet gratis, maar je kunt een fiets nemen die je al hebt en het bespaart je een lastige zoektocht in een niet-fietsland. Huren in New York is ong 55 usd per dag, dus lijkt mij geen optie, want zal in Miami niet veel goedkoper zijn.
paulus811
10 jaar geleden
paulus811
10 jaar geleden
Laat je niet in de Walmart verleiden tot een 80 usd 'mountainbike'. Dat is troep en levensgevaarlijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankuwel!