Er is geen vaste stadslijn die langs alle bezienswaardigheden rijdt. Wel is er de "Hop-on-Hop-off" bus. Deze rijdt langs alle bekende punten. Als je hier een kaartje voor koopt kan je onbeperkt op- en afstappen bij die bezienswaardigheden die je wilt bezoeken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Londen is zo groot en heeft zoveel bezienswaardigheden dat er niet een bus is die langs alle bezienswaardigheden rijdt.

De meeste hop on hop off bussen rijden wel langs een groot aantal bezienswaardigheden, maar die maken geen deel uit van het normale OV-netwerk en zijn relatief duur.

Bij de veel Londense bezienswaardigheden staat wel ergens op hun site beschreven hoe je daar het makkelijkste met het OV (meestal de metro) kan komen.