Voor visum Sierra Leone vragen ze hotelregistratie voor gehele verblijf. Dit hebben we niet. we willen graag zelf rond trekken. Iemand een tip?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Je mag ook een reisschema opgeven volgens de ANWB. Als dit niet lukt via het formulier, kan je zelf ook naar de ANWB gaan en dan zorgen zij dat je het visum krijgt. Na een paar dagen kan je jouw paspoort met visum weer ophalen bij de ANWB winkel, een goed alternatief aangezien zij er veel verstand van hebben
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens visum.nl moet je al je hotelovernachtingen van te voren hebben geregeld. Mijn ervaring met dit bureau is dat zij zeer deskundig zijn in deze materie en dat zij zeer actueel zijn met dit soort informatie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jaren terug hadden wij voor Kenia precies hetzelfde. We hebben gewoon een hotel uit Lonely Planet gezocht en die gegevens genoteerd. Dat was voldoende voor het visum.

Fijne vakantie!