Wanneer is het beste moment om herfstvakantie te boeken bij Center Parcs?

Ik wil op vakantie naar Center Parcs met m'n gezin. Nu zijn we in totaal met z'n vier en ik wil graag in de herfstvakantie naar Center Parcs. Welk park is dan het goedkoopst? Ik zag wel iets op http://www.bespaar.be maar vind het toch lastig om een goede keuze te maken voor boeking. Misschien hebben jullie nog goede sites?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Antwoorden (2)

dit kan je best nu al doen er zijn nu reeds kortingen op de aanbiedingen voor de herfstvakantie:
http://www.centerparcs.be/VL/BE/aanbieding/herfstvakantie-promotie?s_priceorder=A&s_persons=4&s_daterange=20131025-20131103&ref=benl_google_nonbrand&gclid=CJOkt835mrkCFcjKtAodqmUAaQ
fremar
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar is een last minute dan niet goedkoper? Stel ik wacht tot net voor de herfstvakantie... Dat is nog een punt waar ik mee zit. Hoeveel scheelt een vroegboekkorting met een lastminute boeking
fremar
10 jaar geleden
Ja,dit is mogelijk goedkoper maar vraag is of er dan nog een goed aanbod is,en hoelang stel je het uit...doorgaans is Centra Parcs al goed uitverkocht op voorhand.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb het van de zomer bijgehouden en er zijn altijd lastminutes, zeker als het park je niet heel veel uitmaakt. Dat komt omdat er altijd mensen moeten afzeggen.
Misschien is het boeken van een Mystery park via Bungalows.nl een idee (http://www.bungalows.nl/aanbiedingen/center-parcs-mystery-park/)? Je kunt voor veel minder geld naar Center Parcs, alleen weet je vooraf niet naar welk park je gaat. Je kunt wel kiezen tussen Nederland/België, Frankrijk of Duitsland. Je krijgt kort vooraf te horen welk park het wordt en kunt eventueel in een ander dan standaard huisje terecht komen. Als het je niet uit maakt waar je heen gaat is dit misschien een idee.