Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe lang duurt de meivakantie?

Toegevoegd na 1 minuut:
in het noorden hoorde namelijk dat ie week is maar zelf dacht ik 2

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
6.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

De meivakantie schijnt inderdaad dit jaar maar 1 (dikke) week te duren, dat is inclusief vrijdag 30 april. Zie link.
Dit is echter de officiele vakantie. Scholen zijn vrij om hiervan af te wijken. Kijk dus even in de schoolgids van de betreffende school.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt dounja +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt als een bus. Ik ben leerkracht, en ik ben meer dan 2 weken (!) vrij! Zaaaaaaaalig.
Dat kan per jaar per regio verschillen. Dit jaar is het overal gelijk en valt van 30 april t/m 9 mei.
Op de bron hieronder staan alle schoolvakanties.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.schoolvakanties-nederland.nl/meivakantie-2010.html

Een overzicht van de meivakanties in 2010
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
Meivakantie;
noord, midden en zuid week 18
Basis en voortgezet onderwijs.
30-04-2010 t/m 09-05-2010
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor informatie over schoolvakanties kijk ik altijd op onderstaande website. Daar vind je niet alleen de schoolvakanties in Nederland, maar ook die in de overige Europese landen.

Erg handig bij het plannen van je vakantie!
(Lees meer...)
Cryofiel
14 jaar geleden
Ondanks alle antwoorden hierboven staat in het vakantierooster van mijn dochters toch echt: van vrijdag 30 april t/m vrijdag 14 mei. Dus zelfs 15 dagen.

Het verschilt dus per school. Je kunt het dus het beste navragen bij de school waarvan je het wilt weten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in mijn agenda staat mei vakantie alle regio`s van 30 april 2010- 9 mei 2010.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij ons, in noord, is het in ieder geval ruim 2 weken. Met bepaalde vakantie kunnen scholen zelf besluiten hoe lang die zijn. De beperking is natuurlijk wel een maximaal aantal vrije dagen per jaar. De ene school zal een langere vakantie in februari doen en de ander in mei.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding