Hoe reis ik zonder auto snel en goedkoop vanuit Nederland naar Lowestoft in Engelaand?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
1.5K

Het beste antwoord

Ik kan 3 opties verzinnen. Met de boot van Hoek naar Harwich en vanaf daar met lokaal vervoer verder. (zie voor mogelijkheden de link van traveline + Stenaline).

Goedkoper, maar langer onderweg. Met Megabus vanaf Amsterdam naar Londen Victoria coach station. vanaf daar met de bus van www.nationalexpress.com naar Lowestoft.

De snelste verbinding: Met Ryanair of Easyjet vliegen naar Londen Stansted Airport. vanaf daar met lokaal vervoer naar Lowestoft (zie Traveline link). Dit klinkt duur, maar kan misschien wel voordeliger zijn dan via hoek- harwich
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Met de trein naar Rotterdam en daar de boot richting Hull pakken, dan met de trein naar Lowestoft.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oké bedankt. Weet je of er vluchten naar die plaats of omgeving gaan vanaf Schiphol?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is een rit van 6 uur met het zeer dure Engelse ov. Dus geen goed advies
Met de duim, autostop. Als u, niet bekend. Je staat langs de straat en je steekt je duim op als teken dat je vervoer zoekt. Dan moet je alleen maar de ferry als voetganger naar Engeland betalen.
Robby BB