Hoe recreëren de Amerikanen?

Voor een werkstuk moet ik een aantal dingen weten over de VS

Hoe recreëren de Amerikanen, welke landen zijn voor hen populair maar ook wat doen ze binnen hun eigen land, en wat zijn voor hen toeristische highlights?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.9K

Het beste antwoord

Naar Cuba mogen ze niet. Maar ze gaan wel naar Honduras, Mexico, Aruba, de Bahamas.
Ze gaan graag naar football, basketball en honkball wedstrijden en naar autoraces.
Toeristische high tlights zijn net als voor ons de nationale parken, Hollywood, Golden Gate Bridge, Alcatraz, Las Vegas, Key West, Disneyland, Appcot Center, etc. etc.

Er zijn ook regionale verschillen. New Yorkers bijvoorbeeld zijn doorgaans echte buurtbewoners en komen hun eigen buurt nauwelijks uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ze recreeeren in eigen land.

Daarnaast is Costa Rica populair, alsmede de Ycatan in Mexico, en Cuba.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er een tijdje gewoond dus +1 voor de vraag.

Ze houden van sporten (honkbal, basketbal)
Velen hebben het statue of liberty nog nooit gezien, en zijn ook nog nooit binnenin het empire state building geweest maar zouden dat wel willen.

Amsterdam is favoriet, en Parijs schijnt ook in trek te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze hebben over het algemeen veel minder vakantiedagen dan wij, en gaan dus voor kortere, luxere vakanties.

Voor huwlijksreis is een Caribisch eiland favoriet, ov een mooie cruise. Caravans, tenten en vouwwagens zijn een zeldzaamheid. Rugzakkend volk zie je er niet veel. In de Nationale parken zie je ze vaak in enorme trailers (campers waar je in NL een vrachtwagenrijbewijs voor zou moeten hebben).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meeste Amerikanen blijven in eigen land. Ze hebben vaak niet eens een paspoort, omdat ze zelden over de grens gaan. Omdat ze weinig vrije dagen hebben gaan ze korter, maar wel luxer op vakantie. Hierdoor zijn all inclusive resorts en cruises heel populair. Jongeren gaan zo bijvoorbeeld met Spring Break op cruise naar het caribisch gebied of ze gaan een week feesten aan de kust in Mexico. Het is een groot land en waar ze op vakantie gaan hangt bovendien erg af van de streek waar ze vandaan komen en de cultuur van die staat. Het is dus moeilijk om te zeggen wat Amerikanen in het algemeen naar toe gaan of wat ze doen (vergelijk het met wat de Grieken doen en wat wij doen met de vakantie). Net als in Nederland staat vaak ook het gezin centraal tijdens de vakantie, dus uitjes naar pretparken staan ook hoog op de vakantie-wenslijstjes. De Amerikanen die naar Europa reizen, komen vooral voor de cultuurgeschiedenis, die kennen ze immers zelf niet. Hierdoor is het Rijksmuseum etc. zo populair. Wat ze verder vooral willen zien is wat ze al van een land op televisie hebben gezien en wat ze kennen van de verhalen, zoals de tulpenvelden en de molens. En voor Nederland is natuurlijk ook de Gouda kaas, die zij Goeda cheese noemen een van de hoogtepunten. Ze houden er bovendien van als alles helemaal georganiseerd is en ze niet eens meer hoeven na te denken over waar/wat ze moeten eten.
Let op, alles hierboven is wel erg algemeen, natuurlijk zijn er heel veel Amerikanen met zoveel uitzonderingen, geen mens is hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou je moeten schamen! Alles laten voorzeggen (en dat met een internetaansluiting)

Van mij krijg je alvast een 1