kan je in augustus voor ong 1000 euro naar lima reizen ?

(maakt niet heel erg uit vanaf waar )

Toegevoegd na 49 seconden:
Het liefste niet duurder dan 1130 euro.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Via Skyscanner.nl kun je vrijwel alle aanbiedingen/prijzen controleren. Wel is het zo dat je via Duitsland en Frankrijk vaak stukken goedkoper kunt reizen naar deze bestemmingen dan vanaf Nederland en België.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hmm als je 2 maanden eerder had geboekt, had je een ticket voor €152. Parijs CDG - Rio - Lima. Lima - Heathrow. Dus dan kwam je ongeveer op €250 in totaal uit.

Antwoorden (1)

Helaas dat wordt moeilijk. Je bent helaas te laat voor voordelige tickets naar deze zeer dure bestemming. je geeft geen specifieke data dus echt helpen kunnen we je niet.

Beste lijkt mij om te zoeken met vliegticket(zoek) machines als skyscanner, Momondo, Mobissimo en Swoodoo.

Ik denk dat je met €1130 al aardig de bodemprijs hebt bereikt en zou ik niet te lang twijfelen met boeken