Is merkkleding in Londen en Parijs goedkoper?

Hallo,

binnenkort ga ik een aantal dagen naar Parijs en vanuit daar een aantal dagen naar Londen. Daarom ben ik benieuwd of merkkleding daar goedkoper is, Burberry is een Brits merk. Moncler, YSL en LV zijn Franse merken dus is het daar dan goedkoper?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik koop vaak voor een prikkie merkkleding in een tweedehands kledingzaak en ik tref het best vaak, dat de kleding nog helemaal nieuw is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In Parijs begint 1 juli de uitverkoop ...
Daar heb ik wel eens met fikse korting gekocht !

Antwoorden (1)

Nee... In Londen is het vaak zelfs duurder omdat dat koers van de ponden niet gunstig liggen tov de euro
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar een Brits merk zoals Burberry is daar toch wel goedkoper?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Parijs is ook niet veel goedkoper.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee bij dat soort grote merken maakt het niet zo veel uit in welk land je bent... Het is bijna overal ongeveer net zo duur