Wie heeft ervaring met een overtocht per boot van Spanjes vasteland naar Ibiza (met auto op boot)?

We gaan van de zomer met ons gezin naar Ibiza. Per auto omdat ik niet durf te vliegen. Weet iemand een goede ferry die niet zo duur is, vanaf Barcelona?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Het beste antwoord

Ik heb tot twee keer toe met mijn ouders de overtocht naar Mallorca gemaakt met de Mediterrane.... Vanaf Barcelona met de auto op de boot. Een bijzonder leuke ervaring! De eerste keer hadden we een boot met vliegtuig stoelen, deze ging sneller. De laatste keer hadden we er een met zwembad, cafe en bioscoop en een eigen hut om in te slapen. Deze overtocht duurde 8u. Vond ik persoonlijk veel leuker, maar wel duurder natuurlijk! Ik denk dat ze ook wel naar Ibiza varen. Maar geloof me, geen enkele overtocht is goedkoop!

Toegevoegd na 3 minuten:
MEDITERRANEAN... net fout geschreven...