Ik ga voor 13 maanden naar Suriname, waar kan je dan voordelig een ticket boeken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
3.1K

Het beste antwoord

De Werelddeal weken van KLM zijn inderdaad soms erg goed, maar voor een ticket die 13 maanden geldig is, is soms een ticket met een verschillende aankomst- en vertrekplaats het goedkoopst.

Kijk bijvoorbeeld eens naar aankomst in Frans Guyana en vertrek uit Paramaribo of een combinatie van Curacao en Paramaribo. Dit is waarschijnlijk de beste optie als je zo'n lang geldig ticket wil kopen.

Ook kun je een retourticket Curacao nemen (hier zijn meer aanbieders, dus zijn de tickets ook goedkoper).

Tussen Curacao en Suriname vliegen meerdere kleinere maatschappijen (maar ook de SLM) en een retourticket is vaak niet duur tussen deze 2 plaatsen.

Wat ga je doen in Suriname? 13 maanden is best een lange tijd. Leuk! Het is een erg mooi land. Als je nog woonruimte nodig hebt, kun je bijvoorbeeld op www.casacama.com kijken, daar kun je particuliere gemeubileerde woningen huren vanaf zo'n 250 euro per maand al.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt allemaal!
Via casacama heb ik idd al een woning geregeld!
Ik ga het even uitzoeken wat het voordeligst is

Andere antwoorden (3)

Je kan op site's als skyscanner, supersaver en world ticket center kijk zij vergeleken de goedkoopste prijzen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Ik had zelf bij het World Ticket Centre mijn ticket naar Tanzania geboekt. Die was toen de tijd de voordeligste voor "lange termijn" tickets.
Cheaptickets blijft nog steeds een aangename vergelijkingssite, ik vind daar de goedkopere tickets als het gaat om verre reizen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt het beste beginnen met het vergelijken van vliegtickets bij verschillende aanbieders, maar dat gaat het makkelijkste op een vergelijkingssite. Naar Suriname heb je een paar opties, waaronder per Surinam Airlines (ook wel SLM) of KLM vanaf Amsterdam. Je kunt ook zeker eens proberen of je tickets kunt vinden vanaf Brussel en/of Dusseldorf. Dat scheelt vaak aanzienlijk in de prijs! Een handige site voor het vergelijken van ticket aanbiedingen & een handige tool als je al iets van een datum hebt vind je op http://www.vliegennaar.nl/vliegen-naar-paramaribo.

Je kunt ook goed wachten op de werelddeal weken van KLM voor de goedkoopste rechtstreekse vluchten per KLM van Amsterdam naar Paramaribo. Deze werelddealweken zijn meestal in januari + september. Een andere tip is flexibel zoeken met je data. Deze optie biedt o.a. Tix aan. Dan moet je bij de zoekbox de optie +/- 3 dgn aanvinken. Dan krijg je de goedkoopste prijzen rondom de data dat je gezocht hebt. Dat is wel zo handig als je niet gebonden bent aan per se een bepaalde datum.