Wat moet er bij voornamen komen te staan op het vliegticket van Ryanair?

Binnenkort ga ik samen met mijn vriend vliegen met Ryanair en ben zo bang dat de toegang geweigerd worden aangezien ik het dan niet goed ingevuld heb. Ik heet volledig inclusief doopnamen: Kelly Maria Kooyman. Maria is mijn doopnaam en moet die ook bij mijn voornamen komen te staan? Tevens heeft mijn vriend 3 doopnamen, hoe zit het daar dan mee? En ik had nog een vraag over de koffers: telt het gewicht van de koffer mee als je het gat wegen op gewicht.

Toegevoegd na 22 minuten:
Ik gebruik mijn id kaart als vervoersbewijs

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je koffer wordt helemaal gewogen, het lijkt mij namelijk niet mogelijk alleen het gewicht van binnen te wegen.

Antwoorden (2)

je moet bij voornamen de namen invullen, zoals ze in je paspoort staan. anders moet later alsnog de naam gewijzigd worden en betaal je een enorme toeslag.

bij wegen telt ook het gewicht van de koffer mee. het geheel wordt gewogen, niet allen de inhoud.
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Juist. Houd PRECIES de namen aan die op je paspoort of je identiteitsbewijs staan, dan komt het helemaal goed.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is niet alleen bij Ryanair zo, dat is bij iedere vliegmaatschappij zo.....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hoeft alleen je 1e voornaam ... en achternaam
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad precies wat er op je ID-bewijs staat. Onlangs met Ryanair gevlogen, het precies zo gedaan en geen problemen gehad. Bij het boeken wordt ook verteld wat je moet doen, dus het kan haast niet mis gaan. Tenzij je toch iets anders doet...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad, alleen je EERSTE VOLLEDIGE voornaam, en je achternaam. Ik heb 2 voornamen waarvan ik de 1e eigenlijk nooit gebruikt heb, dus ik had het verkeerd ingevuld. Als je direct na het boeken de maatschappij belt heb je kans dat ze het kosteloos voor je kunnen veranderen. Dat geluk had ik dan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@eloines, je 2e voornaam mag er gewoon opstaan, alleen dit kan zorgen voor typefouten.
Vroeger moest je alle voornamen doorgeven. Tegenwoordig volstaat de eerste voornaam zoals die ook in het paspoort staat.